Selamat Datang Ke SK Pegoh Blogspot.Com

HEBAHAN

> Selamat Menyambut Maulidur Rasul
"Persefahaman Asas Perpaduan Ummah"
> 6 Februari 2012 -Cuti Sempena Maulidul Rasul.
> 13 Februari 2012 ,2.30 petang, Bilik Sains -Taklimat Profesional Guru-Guru SK Pegoh Kali ke-2.
>Agenda:
1. Celik Minda.
2. Taklimat Oleh Pn Norfaizah Ahmad,Guru Cemerlang SK Bukit Beringin Masjid Tanah, Melaka.
Tajuk- Pentaksiran Berasaskan Sekolah.






26 June 2009

Rambut pendek, kemas lebih memikat






















Gambar Hiasan.

RAMBUT pendek, segak lagi kemas sudah cukup untuk tampil dengan gaya menarik. Fakta ini diakui menerusi kaji selidik dijalankan gandingan Brylcreem bersama Harian Metro, baru-baru ini.

Jawapan diterima mewakili bilangan sama rata daripada jejaka, 65 peratus dan wanita sebanyak 60 peratus.

Jika rambut pendek dan kemas terlalu drastik dan inginkan gaya kurang konvensional, pilihan terbaik mungkin gaya rambut ala bintang filem Korea. Hampir 30 peratus jawapan memilih gaya ini sebagai satu gaya yang mampu menarik perhatian.

Namun, jika ingin memilih gaya lain sekalipun, jauhi daripada rambut panjang bintang rock 80-an. Hanya dua peratus daripada 800 responden mengatakan gaya ini hebat.



Selain ciri fizikal, jejaka kurang didekati jika karakternya suka sekadar bercakap besar, tetapi bila tidak ada masa, tidak mampu melakukannya

Personaliti yang juga tidak disukai adalah jejaka bercakap dengan sungguh licik dan pintar hingga wanita 'termakan' katanya.

Sudahlah bercakap besar, berjanji manis pula apatah lagi jejaka pengecut dan suka lari daripada masalah.

Kini, perkara yang tidak disukai sudah diselongkar, bagaimana cara untuk menambat hati wanita? Sebenarnya tidak sukar sama sekali.

Wanita akan tertarik hingga mata tidak berkelip dengan jejaka berbadan gagah, stail baju berpotongan sederhana dan kelihatan sofistikated, dipadankan pula dengan bau harum kelelakian.

.




No comments: